Saturday, January 14, 2012

:(

Hi :) 2 3 4 hari nie aku rasa nak nges , sedih je tak tahu knp mlas nak cete laa sbb ape nty ade yg terase pulak . Hari tu aku sebok suru Ray carik keje sbb takot dia boring duduk ruma sorang-2 , lagi pulak sem 2 nie aku busy belajar . Tapi bile dia dah dpat keje aku suka mula-2 tu lelama aku rase bosan sunyi sangat even dia msg aku . Yelaa msg pon kejap-2 je , nak call dah tahu dia mmg reject call aku . Since dia keje smp laa ke harini kitaorg mmg asyik brgadoh je :( hati nie sakittt sgt bile dia mara ckap bukan-2 dekat aku . Seriously aku mcm nak dia berenti :(( mcm nak tiap hari dia ade dgn aku tp hm tu smua lmbat lagi kan tape aku tahu .
Aku tahu dia penat keje letih nak rehat tidur smua ade tu aku pkir tp knp aku msty nak DILAYAN KENA MANJE bagai mcm tanak bg dia rest , bodohnye aku !! Sorry !